11 Eylül 2013 Çarşamba

YENİ RUS KADINININ GÜNLÜĞÜ

Yeni aldığım kitap biraz farklı diğer okuduklarımdan.Adından da anlaşılacağı gibi bir Rus kadının daha doğrusu psikolog olan bir Rus kadının yaşamından kesitler var.Bana biraz garip geldi bu kitap.Yani alıştığım tarzın dışında.Hem günlük tarzında yazılmış hem de kadının maceralarını anlatıyor.Sanki biraz uçuk kaçık geldi bana :)) Yani yine de farklılık iyidir.Kitabın sonuna geldiğimde nasıl bir sonla karşılaşacağımı merak ediyorum.Doğrusunu isterseniz çok fazla ısınamadım kitaba ama elime aldım bir kere okumak için devam ederim diye düşünüyorum.Size okuyun da demem okumayın da demem. Size kalmış.Ben genelde beğendiğim kitapları burda sizinle paylaşıyorum.Bunu paylaşmamın sebebi de bu tarz yazıları seven varsa okumak isterler belki.Kitabın adından anlaşılacağı gibi kitapta Olga'lar,Mura'lar gibi isimler geçiyor. Yani kaçık bir tarz diyebiliriz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder