16 Eylül 2013 Pazartesi

RENKLİ KAĞITLAR

Daha önce de post-it lerle ilgili yazı yazmıştım.Duramadım gittim bu seferde şekilli post-it ler aldım.İnanılmaz işimi kolaylaştırıp unutmamamı sağlıyorlar. Odamda dolabıma yazıp yapıştırıyorum ki kalktığımda görebileyim diye.Renkli olunca da hemen göze çarpıyor zaten.Hayat kurtarıcılardan biri de bu renkli kağıtlar sanırım.Daha önceki iş yerimde de epey kullanırdım.Bir sonraki güne devreden işlerimi not edip masama yapıştırırdım.Böylece atladığım birşey olmazdı.Aslında sevdiğiniz kişiye notlar yazıp onların görebileceği yerlere koymak da çok hoş bence.O notu gördükleri zamanki yüzlerini hayal edebilirsiniz.Güzel bir tebessüm oluşur eminim.Bana da böyle değişik notlar yazılıp bırakılsa çok hoşuma giderdi:))
Bu durumda bu ufak şirin renkli kağıtları kullanmaya devam ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder