6 Eylül 2013 Cuma

BIODERMA

Bıoderma'nın güneş koruyucusu Photoderm max spf +50 ürününü herkese tavsiye ederim.Yüksek koruma faktörü ile cildinizi koruyor.Ben bu kremi sürmeden kesinlikle dışarı çıkmıyorum.Cildim gereği doktorum da güneş kremi sürmeden asla çıkma dedi.Ve kullandığım kremin koruma faktörü yüksek olmalı. Ben bioderma'yı kullandım ve çok memnun kaldım.Hassas,kuru,yağlı her cilt tipine uygun.Kozmetik ürün satan tüm eczanelerde bulabilirsiniz.Hatta son aldığımda biodermanın makyaj temizleme losyonu hediyeli.Bu ürün de harika .Sürdüğüm göz kalemini temizlemek biraz zor oluyordu ama şimdi bu ürünle çok kolay çıkıyor.Aslında herkesin yaz kış güneş kremi kullanması gerekiyor. Tabi ki güzel bir cilde sahip olmak istiyorsak. Ben daha önceleri cildime pek dikkat etmezdim. Ama doktorum dedikten sonra sürmeden çıkmıyorum.Keşke daha önceleri kullanıyor olsaydım dedim .Yüz bölgesine hiç tereddüt etmeden sürebilirsiniz.Sanırım bu ürün bende alışkanlık yaptı.En az +50 koruma faktörü kullanmak daha faydalı kanımca.Herkese tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder