18 Eylül 2013 Çarşamba

TOPRAK KOKUSU VE YAĞMUR

Dün öyle güzel bir yağmur yağdı ki Antakya'da harikaydı.Özlemişiz toprak kokusunu ve yağmuru.Sağanak yağış vardı burda inanamadık...Bu kadar sıcak yaşadıktan sonra böyle bir yağmur çok iyi geldi.Anladım ki yağmuru izlemeyi özlemişim.Sabaha karşı öyle bir şimşek çaktı ki şu saate kadar elektrik kesintisi oldu ama değdi. Dışarda olduğum için akşam saatlerinde yağmur yedim biraz,ıslandım.Yağmur başlayınca herkeste tatlı bir telaş ,koşturmaca oldu.Sanki yıllar sonra ilk kez yağmur yağıyormuş gibi :))
Yağmur sonrasında çıkan toprak kokusunu hiçbir şeye değişmem.İnanılmaz huzur veriyor insana.Sanırım adım adım kışa yaklaşıyoruz.Artık özledik zaten ,bu yaz iyice kavrulduk.Serinliğe hasretiz.Sanırım tek özlemediğim şemsiye taşımak,ama taşıyacağız artık mecbur.Pencere önünde oturup , bir bardak dolusu kahveyi alıp ,yağmur izleme keyfimiz başlıyor sanırım. Hadi bakalım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder