29 Eylül 2013 Pazar

PAZAR HAVASI

Günlerden pazar ,dinlence günü,gezme günü,havaların iyi olduğu son zamanlar.Bunu en iyi şekilde değerlendirmek lazım. Genelde herkes avm lere gidiyor,kapalı alanlara zaten kışın yeterince giriyoruz. Bari kış gelmeden son günleri açık havada,temiz havada geçirelim. Gezmeyi çok severim,açık havada çay, kahve keyfine bayılırım.
Bugünü nasıl değerlendirmek lazım öğlene kadar uyuduk,kalkıp güzel bir kahvaltı yaptık ve şimdi artık dışarı çıkma zamanı.Arkadaşlarla buluşmak ilk adım,sonrasında plan ne olur bilmiyorum.Bana kalsa hiç evde oturmam galiba.
Çalışanlar için yarın işbaşı yani haftabaşı sendromu. O yüzden bugünü iyi değerlendirmeleri gerekir.Tabi artık eylül sonu ekim başı aynı zamanda da. Eylül ayı da çok çabuk geçti benim için.Garip bir koşturmaca içinde geçiyor günler.
Bu ara güzel bir tura katılıp gezmek istiyorum aslında. Bakalım artık iyi bir tur bulur muyum bilmiyorum ama Karadeniz turu fena olmazdı aslında. Çok merak ediyorum oraları.Herkes çok methetti, gidip görmek gerektiğini söylüyorlar. Yeşil ve mavi iç içe .Huzur orda sanırım. Ben daha önce hiç gitmedim o taraflara. Bu yüzden merak ediyorum .
Pazarınızı iyi değerlendirin ,durmayın gezin derim. Ben öyle yapacağım çünkü.Herkese iyi pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder