13 Eylül 2013 Cuma

MOZAİK PASTA

En çok sevdiğim pasta türü olur kendisi.Hem hafif hem de yazın rahat yenilen bir pasta.Buzluktan çıkarıp dilimleyip yiyeceksin ki keyfi başka olur.Nedense başkasının yaptığı daha cazip gelir bana tabi güzel yapılmışsa.Geçenlerde ben yapmayı denedim kötü olmadı ama istediğim gibi de olmadı.Kötü olmadığını babamın "daha kaldımı" sözünden anladım bu arada:)) Çikolatalı pastaları sevmişimdir her zaman. Browni ve mozaik başta olmak üzere.Islak pastalar,kekler her zaman ilk tercihimdir.İleride uzmanlık alanım mozaik pasta üzerine olsun istiyorum.En iyi tarifi bulduğum anda kendimi daha çok geliştirecem :)) Bana kalsa yemek yemem onun yerine pasta abur cubur yemeği tercih ederim sanırım ki bunu hiç önermiyorum. Ben kendimi mozaik pasta yapımında geliştirene kadar dışarıdakilerle idare edecem sanırım.Ama kendimden umutluyum,başaracağım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder