21 Eylül 2013 Cumartesi

ENGLISH HOME

English home ürünleri gerçekten çok farklı.Oradan yastık kılıfı alarak işe başladım ve hem kalitesi hem de renkleriyle bir adım önde olduğunu gördüm.Mağazaları bile iç açıcı,ferah döşenmiş.Hiç birşey almadan bile gezmek bana zevk veriyor.Çarşaf,yastık kılıfı ve dikiş kutuları cidden enfes. Bakmanızı tavsiye ederim.Ev tekstili üzerine geniş bir yelpazesi var ve perdeye varana kadar aradığınız her tür ev eşyasını orada bulmanız mümkün.Farklı kutu alternatifleri de dikkat çekiyor.Özellikle orta büyüklükteki kutular çok kullanışlı. İçine herşeyinizi rahatlıkla koyup kullanabilirsiniz.Mesela takı,toka,makyaj malzemeleriniz,ojeler vs. Her kullanıma uygun.Ben ürünlerini çok beğendim.Havlular da çok güzel ; her model ve renkte olup,gelinler için dahi çeyize konulabilecek harika eşyalar. Hiçbir yerde bulamadığım dikiş kutusunu orada buldum ve modeli çok hoşuma gitti.Ve daha aklıma gelmeyen bir sürü şey... Sadece gidin ve gezin .O zaman kaliteyi göreceksiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder