13 Eylül 2013 Cuma

ROTRING KALEMLER

Geçenlerde kırtasiyeye girdim ve gözüme ilk çarpan bu kalemler oldu. Öğrencilik hayatım boyunca ne kadar çok kullandım ben bu kalemleri.Sanki başka kalem yokmuş gibi hep bunlarla yazdım.Ortaokul,lise yetmedi üniversite de bile en çok bu kalemi kullandım.Neden bilmiyorum ama diğer kalemlerde rahat edemezdim bir türlü.Mutlaka rotring olmalı.Hem rahat yazardım hem de modeli hoşuma giderdi.Normal kurşun kalemleri pek kullanamazdım.Devamlı ucu bitince açacakla aç yaz hoşuma gitmezdi. Uğraşmayı da sevmezdim hiç.Bir zamanlar okulda uçlu kalem kullanmayı yasaklamışlardı.Herkes normal kurşun kalem kullanacak denirdi ama ben ona rağmen uçlu kullanırdım.Başkasını kullanırsam sanki klasım sarsılacakmış gibi :)) Özledim yine öğrencilik yıllarımı.Değişik kalemler ve onlarla yazma heyecanı.Ben hep yazmayı severdim ve elimden geldiğince güzel yazmaya çalışırdım.Sanırım ondan rotringi severdim :))Favori kullandığım renk ise kahverengiydi. Şimdi ise bir kırtasiyeye geçip bu kalemleri görünce hey gidi günler heyy diyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder