28 Eylül 2013 Cumartesi

GEÇİŞ DÖNEMİ

Mevsim kışa dönerken hastalanmak,ne giyeceğini bilememek,yazdan kışa adapte olmak normal olsa gerek.Tam bir geçiş dönemi ve bunun etkilerini şahsen ben üzerimde görüyorum.Bir an sıcak gelen hava daha sonra soğuk gelmeye başlıyor.Hiç sivilce çıkarmayan ben yüzümde anlamsız bir sivilcelenme,havalardan ötürü bir gevşeme-hep öyle derler-anlamsız stres de eklenince anladım ki kış geliyor.
Kıyafetlere gelince cidden ne giyeceğimi bilemiyorum çoğunlukla. Uzun kol giysen gündüz sıcak oluyor,kısa kol giysen akşama doğru serin.Ara kol da hiç bana göre değil. Gardırop önünde geçirilen anlamsız dakikalar...Daha fazla strese sokuyor beni,bir sürü kıyafetim olduğu halde, hiçbir şeyim yok alışveriş yapmam lazım moduna giriyorum. Hiç tavsiye etmem,çok gereksiz bir mod. Sadece zarara sokuyor diyebilirim.
Yeni sezon ve elinizi neye atsanız ateş pahası. Beğenince de almadan olmuyor.Nasıl bir ikilemse bu.
En azından bu seneki düğün sezonunu kapattık diyebiliriz. Yaz başında beri en az 7-8 düğüne gitmişimdir. Elbise sendromunu atlattım neyseki. Geriye kalır iş durumu. Bıkkınlık gelse de iş için beklemeye devam. Hani bazen diyorum ki tasını tarağını topla başka şehirde dene şansını. Ama o da kolay olmuyor.Gittiğin yerde masrafın daha çok oluyor.Az daha bekleyip rotamı ona göre belirleyeceğim galiba.
2013 pek uğurlu gelmedi,2014' ü bekliyorum hani belki bir şeyler rayına oturur artık diye.Bu yazın bana en iyi gelen tarafı bolca kitap okuyabildim. Hatta kendimi epey kaptırdım. Okuduğum kitap bitince kendimi boşlukta hissedip hemen yeni bir kitap alıp okudum.
Sinemaya fazla gidemedim,yazın pek çekilmiyor. Fakat kışın daha çok gitme şansımız oluyor.Artık sinema sezonumu açarım galiba.
Ve tabi ALES'e hazırlık süreci başlayacak.Mayıs ayındaki sınava hazırlanıp gireceğim,bu da demek oluyor ki dershane hayatına kaldığımız yerden devam edeceğiz.Pek özlemedim ama mecburiyetler işte.İstemek başarmanın yarısıdır derler. Kim demiş bilmiyorum ama o kadar çok şey istiyorum ki hala başarının çeyreği yok:) Hayırlısı diyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder