10 Eylül 2013 Salı

İŞ ZAMANI

Bugün benim için yorucu bir gündü.Üniversiteye gidip yüksek lisans için başvurdum ve atamalar açıklanmaya başladı.Ben de bekliyorum bakalım ne zaman aranacağım.Sevdiğim  bir arkadaşımla gidip başvurduk ve sonrasında sıcaktan bayıldığımız için kendimizi serin biyere atıp soluklandık. Umarım herşey istediğim gibi olur.Bu ara garip haller içerisindeyim ama mevsim değişikliği diyelim artık buna.Ve artık iş yoğunluğum başlasın istiyorum.Hiç birşey düşünmeden işime konsantre olmak istiyorum.Evde boş oturmak hem zor hem sıkıcı.İş hayatı her zaman daha zevklidir.
Arkadaşımla oturup çok güzel hayaller kurduk,adı üstünde hayal işte.Oluru varmı bilemedik:) Ama hayal de olsa çok güzel geliyor insana. Elbet birgün hayallerimiz gerçekleşir de ne zaman bilemiyorum.Sanırım bana en iyi gelecek şey şehir değiştirmek olacak.Birşeyi çok isteyince olurmuş,o zaman çok istiyorum :)Herkesin gönlünce olur umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder