19 Kasım 2013 Salı

ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI

Stresimi azaltmak için midir bilmem ama kendimi bu ara alışverişe vurdum.Devamlı birşeyler alıp duruyorum.Gerçi aldıklarım ihtiyacım olan şeyler ama çok da acil diyemem tabi. İlk iş biten güneş kremimi tazelemek oldu ve tekrardan Bioderma'nın güneş kremini almakla başladım.Yaz için yaptıkları kampanya devam ediyor.Güneş kreminin yanında makyaj temizleme losyonu hediye.İhtiyacınız varsa almanızı öneririm.Yüz hassas bölge olduğu için her ürünü kullanamıyorum ama Biodermadan çok memnunum.
Bunun dışında spor bir çantaya ihtiyacım vardı.Zeytin yeşili tonunda her daim kullanılabilecek bir çanta aldım.Çantanın bir kolunda tüyü var.Farklı ama güzel model.Olmazsa olmazlardan kot aldım tabiki. Hem de 4 adet aldım.Colins'in kotlarının kesimi çok rahat ve hoş. Ayrıca kampanyası olması da çok güzel.Bir ürün alana ikinci ürün  %50  indirimli.Kaçmayacak bir fırsat bence. Kış için uygun üst modelleri de güzel.Bir ceket ve kazak da aldım tabi.
Dediğim gibi tam alışveriş zamanı yeni sezon ürünler muhteşem. Fiyatlar biraz tuzlu fakat ihtiyaç varsa alınabilir.
Ben birşeyler aldığım zaman mutlu oluyorum,canım sıkkınken alışveriş iyi geliyor. Gerçi çoğu bayanda öyledir.Tabi bunun yanında kışın vazgeçilmez oje rengi bordo. Ondan da aldım bir tane :)
Kredi kartları büyük kurtarıcı böyle zamanlarda ama aynı zamanda da büyük tuzak.En azından taksit olanağı çok iyi.Yılbaşına az bir zaman kala herkes kendini alışverişe vuracaktır.Ben biraz erken başladım galiba ama olsun.
Tabi ki siz siz olun hesap kitap yapmadan alışveriş yapmayın.Çünkü biz bayanlar özellikle alışverişte kendimizi kaybediyoruz.
Alışveriş molalarında kahve keyfini de tavsiye ederim.Hem dinlenmiş oluyorsunuz hem de ısınmış.Ayrıca benim için kestane sezonu da açılmış oldu.Çok severim ve devamlı yerim.Sanırım bunlar da alışverişi bana cazip kılıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder