2 Kasım 2013 Cumartesi

KIŞA GİRİŞ

Herkese merhaba,uzun aradan sonra buraya tekrar dönebildim.Bir baktım kışa giriyoruz.Zaman nasıl geçti anlamadım.Zorlu bir süreç ve ardından yaşananlar derken blogu,facebook'u özlemişim :)
Bu yılı da geride bırakmamıza çok az bir zaman var.2013 yılı bana pek iyi gelmedi açıkçası ama sizleri bilemiyorum.Zor ve başarısız bir yıldı.Ben de bu yılın zorluğunu üzerimden atmaya çalışıyorum.Hayatımda fazlalık olan insanları hayatımdan çıkararak başladım bu işe ve şimdi daha mutluyum,umutluyum.Kendimi sadece işe adamak ve o yolda ilerleyip kendimi toparlamak istiyorum.Çevremde bana yardımcı olan bir sürü arkadaşım var.Onların desteği benim için önemli,iyiki varlar hayatımda. Şunu hiçbir zaman unutmayın: Sevgili,eş,dost bir yere kadar...Ama gerçek arkadaşların yerini hiçbir şey tutmaz.Onlar da olmasa zor zamanlar atlatılamaz.Şimdi kendimi gayet iyi hissediyorum ve yapmam gerekenleri sıralayıp hayatımda yeni bir sayfa açmak istiyorum.Tabi bunu yaparken de 2013'ün hayatımdan çıkmasını istiyorum artık :))
Yeni yılla birlikte yeni umutlar,başarılar bizleri bekliyor olacak;buna inanıyorum.İhtiyacımız olan tek şey belki de zaman.
Bazen yoğunluk ya da sıkıntılardan dolayı buraya zaman ayıramıyorum ama elimden geldiğince de yazmaya çalışıyorum.Sosyal ortamı seviyorum.Yazmak herkesi olduğu gibi beni de rahatlatıyor.
Bu ara yeni sezon açıldı ve her şey muhteşem görünüyor.Özellikle kıyafetler mağazalarda göz kamaştırıyor.Sezon başı olduğu için biraz tuzlu fiyatlar ama acil ihtiyaç halince alınabilir; tabi ölçüyü kaçırmadan. Ben başladım birşeyler almaya ,ama her gördüğümüz şeyi beğendiğimiz için hiç bir zaman alacaklarımız bitmiyor!
Çizme ve botlar reyonlarda yerlerini almaya başladı.Özellikle kısa ve topuklu botlar bu sene gerçekten çok şık.Dolapta bulunmalı,hele ki çalışıyorsanız kesin olmalı.Ben Derimod'ta çok şık bir modeller beğendim.Oraya bakmanızı tavsiye ederim.
Tabi geçiş döneminde olmazsa olmazlardan biri deri ceketler.Çok şık ve tarz gösteriyor.
Benden şimdilik bu kadar. Daha sonra gördüğüm şeylerin detaylarını sizlerle paylaşacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder