4 Kasım 2013 Pazartesi

KISA VE ŞIK BOTLAR

Bu sene kendini en çok  gösterecek modellerden biri de kısa botlar olacak.Hemen hemen girdiğim her mağazada bu botların her türlü modelini görmek mümkün.Renk deseniz her rengi mevcut.Bilekte biten kumaş pantolonlarla çok güzel  kombine edilebilir.
Benim bu seneki favorilerim arasında bu botlar fakat özellikle topuklu olanlar. Şıklığı tamamladığını düşünüyorum.Her kıyafete uyum sağlayabilir ve bir kaç rengi olması bile yeterlidir.Tezat giyim modası başladı ve artık her rengi birbirine uydurabiliyorsunuz.Aslında moda insanın kendisine yakışanıdır.Ama çok revaçta olan bir şey varsa hemen herkes tarafından tutuluyor. Moda akımı dabaşlamış oluyor.
Hem iş hem de günlük hayatta rahatlıkla kullanılabilecek modeller.Çok fazla topuklu giyemeyenler için de alternatifler var. Ufak topuklu olan botlardan alabilirsiniz.Çizme öncesi geçiş dönemine uygun bir model ve giyimi rahat.
Benim bu botlarda favori rengim siyah ve yaldızlı yani altın renginin koyusu olan modeller.Özellikle Derimod'taki modelleri görmenizi tavsiye ederim.Çok zarif ve farklı çizgilere sahip. Ben modelimi seçtim ve bugün onu almayı planlıyorum.
Şu ara hangi ayakkabı mağazasını gezseniz bu modellerle karşılaşıyorsunuz. Bence dolabınızda bulunması gereken bir ayakkabı modeli.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder