13 Kasım 2013 Çarşamba

FLORMAR GÖZ FARI

Herkese merhaba,
Bugün kendimi alışverişe verdim ve biraz da kendimi mutlu etmek için bir şeyler aldım.Tüm mağazaları gezerken bir de baktım Flormar mağazasının önünden geçiyorum. Hemen içeriye daldım ve ürünleri incelemeye başladım.Çok güzel kampanyalar var,indirimde olan ürünler var. İhtiyacınız olan bir şeyler varsa uğramanızı tavsiye ederim.
Benim gri tonlarda fara ihtiyacım vardı.Reyonda hemen gözüme çarptı. Yeni ve güzel bir seri çıkarmışlar. 5'li göz farı paleti şeklinde ve her tonun açıktan koyuya giden renkleri var.Ben hemen gri tonlardan oluşan 5'li farı aldım. Şu aralar gri tonlarda yapılan makyaj hoşuma gidiyor. Koyu makyajı sevmem ama gözde gri ve griyle oynanan tonlar hoşuma gidiyor. Farklı bir görüntü sağlıyor ve kıyafetleri de tamamlıyor. Fiyat olarak çok uygun. Bunun dışında 8 renkte içinde kapatıcısı ve allığı da bulunan kitap şeklinde taşınan bir palet üretmişler. Yanınızda sadece onu taşımanız yeterli. Bir plakta her ihtiyacınız olabilecek makyaj malzemesi mevcut. Benim çok hoşuma gitti.
Kış ürünleri diye bir bölüm yapmışlar.İndirime girmiş ve kış tonlarını barındırıyor. Rujlar da indirimde fakat ihtiyacım olmadığı için bakmadım. Hem kullanışlı hem de kaliteli ürünleri Flormar'ın. Ben memnunum. Ojelerim de hep Flormar'dandır. Toplu alışveriş yaptığınızda bile çok uygun fiyata ürün almış oluyorsunuz.
Ben her zaman makyaj yapmam,çok fazla sevmem. Ama yaptığım zaman da her ürünü kullanmam cildime. Fakat Flormar'ın her ürününden memnunum. Özel günler ve mutlu olduğum zamanlarda makyaj yapan biriyim. 
Bu arada bordonun farklı tonlarında renkler var,kış için ideal.Zaten mağazaya girince dikkatinizi hemen çekiyor. Ojesiz yapamayan biriyim. Hele de kışın ojede  vazgeçilmez rengim kırmızı ve bordo. 
Ben aldım ve memnun kaldım.Derim ki siz de bir deneyin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder