4 Aralık 2013 Çarşamba

YILIN SON AYI

Herkese merhaba,
Zaman o kadar hızlı geçiyor ki daha ne olduğunu anlayamadan bir bakıyorsun sene bitmiş.Tabi zaman bu kadar hızlı geçerken hayatın bizden aldıkları da cabası...
Herkes yeni yıl telaşına girdi.Programlar yapılmaya başlandı,telaş ,panik,eğlence ve dahası...
Benim için önemli olan ise bu yeni yıla yeni kararlarla girecek olmam. Kendimle ilgili kararlar aldım ve bu kararlarım hayatımı değiştireceğine inanıyorum.Daha istikrarlı bir şekilde ilerleyeceğim en azından.Hayatımda bazı şeyler yoluna girmeye başladı.Ve ben daha fazlasını istiyorum.O yüzden durmadan ilerlemeye devam.
Zaman herşeyin ilacı derler. Çok doğru bir söz. Bazen hayatınızı gözden geçirirken nerede hata yaptığınızı anlıyorsunuz.Ben de anladım. Ve düşünüp doğru kararlar verip tekrardan kaldığım yerden devam etme kararı aldım.Belki de bu karara şehir değişikliği yaparak başlayabilirm.
Eğer ki severek yaptığınız bir işiniz varsa o işe dört elle sarılın.Bir insanın hayatındaki boşluğu iş hayatı doldurabiliyor. Tabi severek yapıyorsanız.Ben de düzgün bir işe girip o yolda emin adımlarla ilerlemek niyetindeyim.Tabi bu işi farklı bir ortam ,farklı bir şehirde yapmak istiyorum ve niye olmasın diyorum.
Yeni yıla girmeye 26 gün kala sizde hayatınızla ilgili kararlar alın ve uygulamaya başlayın bence.Kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.İnsan kendi mutluluğunu ancak kendisi sağlayabilir.Oğuz Atay'ın dediği gibi "Provası yok hayatın....". Bir kere yaşayacağız ve bir dahası olmayacak.
Uzun lafın kısası hayatına yön ver ve o yolda doğru bildiğin şekilde ilerle.Ben de aynen böyle yapacağım.
Şimdilik mağazalarda ortam nasıl ,hazırlıklar ne alemde yeni yıla doğru onlara göz atacağım.Ve tabiki yılbaşına yakın farklı ve uygun gördüğüm şeyleri sizlerle paylaşacağım. Kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder