19 Aralık 2013 Perşembe

SOHBET KEYFİ

Kışın yapılabilecek en güzel şeylerden biri de  sevdiğiniz insanlarla sıcak bir ortamda güzel bir sohbet keyfi...
Ben çok seviyorum.Çünkü kışın hava soğuk ve hemen kendinizi kapalı bir ortama atıp sıcak bir içecek eşliğinde güzel bir sohbetin içerisinde bulmak istersiniz.Cam kenarında oturup hem kar ya da yağmuru izlemek hem de dostça samimi bir muhabbet inanılmaz caziptir benim için.Hani bazen bazı insanlar için iyiki varlar dersiniz ya,işte benim de öyle dediğim insanlar var ve onlarla sohbetin tadına doyum olmuyor.
Genelde kış ayını pek sevmem ama elden birşey gelmiyor.Kışında böyle güzelliklerle vakit geçiriyoruz.
Sinema sezonu da açılmış oldu.Tabiki ona da gidilecek :) Şu ara çokgüzel filmler var vizyonda ve çoğu da Türk filmi,destek olmamız ve izlememiz gerektiğini düşünüyorum. Özellikle "Düğün Dernek" filmi şu ara çok konuşuluyor.İzlemenizi tavsiye ederim.Komik ve eğlenceli. Daha birkaç gündür vizyonda  olmasına rağmen gişe hasılatı hiçte fena değil. İzlemeye giden sayısı iddialı.Ben izlediğim filmleri buradan fırsat buldukça sizlerle paylaşacağım.
Sizler de sinemaya gidin,patlamış mısırınızı alın ve keyfi yaşayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder