12 Şubat 2014 Çarşamba

ŞANSIM MI DÖNÜYOR NE ?

Bu ara mutluyum çünkü,hayatımda birtakım şeyler yoluna giriyor sanki... İş konusundaki şansızlığımı yenmeye başladım. Durdu durdu şimdi de akmaya başladı;hadi hayırlısı :)
Hem de en çok sevdiğim ve çalışmak istediğim şehir olan Mersin'den geldi teklif. Olur mu olmaz mı bilemem ama olmasını çok istiyorum.Onun dışında öğretmenliğe devam,yine çocukların arasında çocuk olma zamanı...
Bir de sevdiğim bir arkadaşımın eski kalmış anılarımın üzerine güzel yorum yapması da beni ayrıca bir sevindirdi. Bu ara herşey iyi,umarım böyle gider.
Sadece zamana bıraktım herşeyi ve uzaktan izliyorum. İçimden geçenlerin olmasını o kadar çok istiyorum ki bunu bir ben bir de Allah biliyor.
Artık işe koyulma zamanı. Dilerim ki hiç kimse işsiz kalmaz... Herkesin gönlüne göre olur istedikleri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder