31 Ağustos 2013 Cumartesi

ZAMAN HER ŞEYİN İLACI DERLER AMA...

Bu ara nedendir bilmiyorum ama keyifsizim.Tam birşeyler düzelirken diğeri bozulur,onu düzelteyim derken de diğeri bozulur! Neden herşey aynı anda yolunda gitmez ki? Bu yaz bana biraz ağır geldi sanırım.İş hayatını yoluna koyarsın özel hayat bozulur,özel hayatı yoluna koyarsın iş bozulur.Biraz geniş biri olmak lazım sanırım ama ben öyle değilim ne yazık ki.Hemen dert ederim kendime ve çözmeye çalışırım.Bazen olmayınca olmuyor işte.
Herşey filmlerdeki gibi kolay olsa keşke.Kafan attımı çekip gitsen uzak yerlere kafa dinleyip dönebilsen.Ama olmuyor işte.Sanırım ilerde yapacağım en önemli şey uzak bir yerde bir ev almak ve her canım sıkıldığında kendimi oraya atıp yalnızlığın tadını çıkartmak...Hem böylece daha sakin düşünebilir insan belkide.
Bu ara devamlı bir yoğunluk devamlı bir koşturmaca ve stres tabiki hayatımızın vazgeçilmezi! Ben diyorum artık kış gelse de şu dağınıklıktan kurtulsak,hayatımız düzene girse diye.Kitap okumayı seven ben,keyifsiz olunca okumakta istemiyorum sanki. Çünkü kafamı veripte okuyamıyorum öyle olunca.Neyse umarım herşey düzene girecektir.
Büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder