27 Ağustos 2013 Salı

AĞUSTOS BİTER...

Ağustosun bitmesine ramak kala...Gelsin eylül,gelsin iş artık çalışalım ,sıkıldım tatilden.Kışın hayatım daha düzenli ve daha hızlı.Seviyorum bu hızı,oturmak bana göre değil.Bu yazın nasıl geçtiğini anlayamadım.Bir bakmışız yeni yıl gelmiş ve biz onun hazırlığını yapıyoruz .
Bu ay ne kadar çok doğum günü olan kişi var çevremde.Başta annem olmak üzere -o da bugün-yengelerim,kuzenim,kardelenciğim...Ooooo say say bitmez,bereketli ay vesselam :))
Mutlu oluyorum ben böyle doğum günlerini kutlarken,tatlı bir sevinç ve hediye açma vakti,işte budur olay :)
Ben kendi doğum günümde de böyle kutlamayı,kalabalık olmayı seviyorum.Yani böyle günler herkesin bir arada olması için güzel bahaneler.Sanırım ben 60-70 yaşıma gelsem de kutlamaya devam edeceğim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder