2 Mart 2014 Pazar

MUTLU PAZARLAR...

Haftanın tüm yoğunluğu,stresi,koşturmacasını attık ve haftaya başlamadan önceki son tatil günü...Ailecek kahvaltıya oturduğumuz ve aileye zaman ayırdığımız bu günün güzel geçmesi dileğiyle.
Bu haftayı mutlu kapattım; tabi bunda aldığım bir telefonun payı büyük:) Böyle ufak mutluluklarla yetiniyoruz işte. 2014 benim için iyi başladı. İş teklifleri ardı ardına geldi ve bu da beni mutlu etti. Umarım hep böyle gider.Artık bir şeyler yoluna girsin ve istediğimiz gibi olsun istiyorum.
Okul koşturmacası içinde kendime bile zor vakit ayırıyorum.Çalışmayı özlemişim. Allah kimseyi işsiz bırakmasın,cidden zor. Şimdi oturduğum günlerin acısını çıkarıp deli gibi koşturuyorum ve bundan çok memnunum. Bu koşturma içerisinde alışverişe pek zaman ayıramadım. Ve yavaştan yeni sezon açılıyor. Tabi ki bu fırsatı kaçırmayacağım.Yeni sezon ürünlerini kendim gözlemledikten sonra sizlerle de paylaşacağım.
Hepinize iyi pazarlar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder