13 Ocak 2014 Pazartesi

PEMBE OJELER

Herkese merhaba,
Bana göre ojede bu kışın en iddialı renklerinden biri de pembe. Her tonu ayrı bir güzel ve kullanışlı. Ben daha çok fuşya tonuna yakın pembe türünü tercih ediyorum. Ama daha açık tonları da kullandığım oluyor.
Benim için olmazsa olmazlardan biri ojedir.Oje sürmeden kaldığım zamanlar çok azdır. O da sadece tırnaklar hava alsın diye sürmem. Ve bu süreyi de çok uzun tutamıyorum. Beyaz,bordo ve pembe en çok kullandığım tonlardır. Fakat koyu pembe kışın tırnakları daha renkli ve göze gelir gösterdiği için beğeniyorum.
Genelde yazın kullanılırdı böyle renkli tonlar fakat artık kışın da hareketlenmeye başladı tırnaklar.Hatta oje üzerine desenler bile çok moda bu sene.Benim tırnaklarım uzundur. O yüzden oje sürdüğümde muntazam durduğunu düşünürüm elimde. Severim de tırnak bakımını. Bu yüzden hep oje sürerim. Bazen aynı rengi o kadar çok kullanırım ki artık sıkılır başka tona geçerim. Bazen taktığım olur böyle aynı renklere.
Size de kış için koyu pembe ojeyi tavsiye ederim. Ellerinizi şık ve bakımlı gösteriyor ayrıca. Flormar'ın ojelerinden çok memnunum. Kalıcılığı da güzel.Yakın bir arkadaşımın da takıntılı olduğu renk pembe. Ne zaman görüşsek önce elleri dikkatimi çeker ve oje rengi. O da çok dikkat eder tırnaklarına. Gerçekten de bir bayanda el çok önemlidir.Bununla beraber oje rengi seçimi de tabi. Bazen öyle renkler sürülüyor ki adeta beni sil diyor.
Siz siz olun eğer ellerinize önem veriyorsanız size yakışan,düzgün renklerde ojeleri tercih edin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder